Slikovita Apulija - Italija - Društvo Upokojencev Dobrovo

Slikovita Apulija  6. do 10.5.2022

Želja obiskati Apulijo je bila velika, temu primerno se je zbrala druščina 45 udeležencev izleta. V pričakovanju doživeti nekaj novega smo krenili na pot.

1. Dan: BRDA –  SAN MARINO  –  GARGANSKI POLOTOK

Dolga pot je bila po slikoviti Italiji zanimiva. Dobro vzdušje v avtobusu je pripomoglo, da je hitro minila.

Naš prvi daljši postanek je bil v San Marinu, kjer smo se sprehodili skozi mesto do trdnjav na gori Titano.

Pot smo nadaljevali do Grganskega polotoka, kjer smo imeli prvo nočitev.

2. Dan: BARLETTA –  CASTEL DEL MONTE – BARI

Ob poti nas je spremljala obdelana pokrajina in največje soline v Evropi. Pri CASTEL DEL MONTE smo se prvič srečali z karizmatičnim  lokalnim vodičem Robertom.

V Bariju smo doživeli utrip prazničnega mesta, praznovali so praznik zavetnika mesta, Sv. Nikolaja. Srečali smo domačinke, ki še ročno izdelujejo orechiette, tipične makarone.

3. Dan:  OSTUNI – LECCE – OTRANTO

Ves dan so nas spremljali večno zeleni oljčni nasadi. Nenavadna arhitektura snežno belih hiš deluje res izjemno. Sledil je ogled mesta LECCE, ki se baha v stilu visokega baroka. Za zaključek dneva smo se zapeljali še v Otranto, najvzhodnejšo točko Italije.

Poleg zelenih oljk smo tu imeli priložnost videti tudi okužene oljke, ki predstavljajo veliko katastrofo za ta del Apulije.

4. Dan: ALBEROBELLO – MATERA  – POLIGNANO AL MARE

Alberobello z značilnimi trulliji nas je očaral. Sprehod med okroglimi hišicami in ogled notranjosti nas je prevzel.

Matera s SASSI DI MATERA, Sassi so pradavna bivališča v naravnih jamah ali pa izklesana v skalah.

Za zaključek dneva smo se sprehodili po ribiški vasici Polignano al mare, ki leži na klifih nad Jadranom. To je tudi rojstni kraj znanega pevca DOMENICA MODUGNA.

Za poslastico nam je Roberto pripravil še presenečenje, degustacijo oljčnega olja in tipičnih izdelkov. Vrhunec dneva je bil obisk oljčnika s tisoč in več let starimi oljkami.

5. Dan: URBINO – DOBROVO

Od Apulije smo se poslovili v soncu, na poti proti Urbinu je začelo deževati. Utrip  slikovitega mesta smo doživeli z dežniki.

Videli in doživeli smo veliko zanimivih stvari, krona našega izleta je bilo druženje, ki se je iz dneva v dan stopnjevalo. Okušanje tipične hrane in vina, smeha in dobre volje, ki sta jo začinila lokalni vodič Roberto In osebje hotela MIRAMONTI, kjer smo bivali tri dni.

Po 2800km s šoferjema Markom in Gregorjem, vodičko Vlasto in vsemi nami, ki smo prekipevali od pozitivne energije in dobre volje, smo postali bogatejši za nova spoznanja, ki smo jih prinesli domov.